Presedintele Meu

Posted: 17/09/2009 in recomandari

Realitatea.NET şi Voxline Communication au lansat jocul online Presedintele Meu.
Presedintele Meu este un joc online de strategie, adresat celor care doresc să-şi testeze abilităţile de marketing politic sau, pur şi simplu, să se distreze cu ocazia alegerilor prezidenţiale din această toamnă.
Jocul il incepi din postura de simpatizant dar implicandu-te poti ajunge director de campanie.

Si inca ceva: la recomandare, v-as fi recunoscator daca treceti „eudestanga” pentru a acumula si eu mai multe puncte🙂

Va invit sa va jucati🙂

Succes!

Comentarii
  1. Salut!
    Vrei sa facem schimb de link-uri? Daca da, lasa-mi un comment ca sa stiu cum sa te trec. Pe mine poti sa ma treci Chirila Bogdan .Ms…
    sanatate…

  2. Te-am adaugat in blog roll

Lasă un răspuns

